השפעת שימוש במחשבים ניידים על שגיאות הכתיב של תלמידים בכיתות חינוך מיוחד

מקור וקרדיט לחוקרים : סיגל עדן (אוניברסיטת בראילן, האוניברסיטה הפתוחה), מעיין פרשטמן (אוניברסיטת בר אילן), עדינה שמיר(אוניברסיטת בר אילן).
המחקר הנוכחי התמקד בבחינת השפעת הימצאותם של מחשבים ניידים בכיתות חינוך מיוחד על כמות שגיאות הכתיב של תלמידים עם לקויות למידה. המחקר נערך במסגרת פרויקט כתו"ם של מכון דוידסון לחינוך מדעי, בשיתוף משרד החינוך. במחקר השתתפו 93 תלמידים בגילאי 16-13 עם לקות למידה, הלומדים בעשר כיתות חינוך מיוחד בחמש חטיבות ביניים במרכז הארץ. 
 בהסתמך על המסגרת התיאורטית הרלוונטית נשאלו שתי שאלות .1: האם יחול שיפור ברמת שגיאות הכתיב של הנבדקים בעקבות ההתנסות במחשבים ניידים? .2  האם ימצאו הבדלים ברמת השיפור של שגיאות הכתיב של הנבדקים בהשוואה לקבוצת הביקורת, אשר לא התנסתה במחשבים ניידים? תוצאות המחקר הראו, כי בקבוצת הניסוי חל שיפור מובהק במספר שגיאות הכתיב, ואילו בקבוצת הביקורת לא חל שינוי מובהק. נראה, כי שימוש במחשבים ניידים בכיתות חינוך מיוחד תורמת להפחתת שגיאות הכתיב בקרב תלמידים עם לקויות למידה  ( סיגל עדן  ועמיתים) .

למאמר המלא..



    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר לשכוח מנישואין ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול עד שקראתי המלצה באינטרנט על האופן שבו דריגבינוביה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לסיים גירושין ולהחזיר את אהובם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי ליצור קשר מיד עם דריגינוביה כעבור מספר דקות. הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת כעבור יומיים לאחר הטקס, הכישוף משנה את חיי סביב בעלי שלא תקשר איתי יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואין שלי נמצאים כעת באיזון. דריגינוביה ריטואל עבד נהדר ונישואיי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר אינו יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שקשרתי עם דריגינוביה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את הנישואין השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואין שלך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או אותה יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של דריגבינוביה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +12162022709 Viber: +2349071864129 צרו איתו קשר עוד היום על ידי שלח דוא"ל אל doctorigbinovia93@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    פורסמה ב 19/03/2021 ע״י יערה סויסה
    מה דעתך?
yyya