השימוש האינטרדיסציפלינרי בבלוגים ובקהילות מקוונות בהכשרת מורים

Caldwell, H., & Heaton, R. (2016). The interdisciplinary use of blogs and online communities in teacher education. International Journal of Information & Learning Technology, 33(3), 142-158.

מטרה: למידה מקוונת מתפתחת במהירות בהשכלה הגבוהה. כתוצאה מכך, במחלקה להכשרת מורים באוניברסיטת נורת'האמפטון שבבריטניה, אקדמאים התנסו בשיטות לשיבוץ בלוגים וקהילות מקוונות לתוך קורסים כדי להגביר את הלמידה בקרב סגל ההוראה והסטודנטים. המאמר ידון בניסיון זה. 

מתודולוגיה: מאמר זה מנתח באופן ביקורתי את הגישה ששימשה כדי לבחון תוכן רב-מודאלי עשיר במדיה אשר הופץ באמצעות כלים אלה.

ממצאים: המאמר מדגים כיצד בלוגים וקהילות שיפרו את הוראת הנושאים האינטרדיסציפלינריים, פיתוח הסגל ומעורבות הסטודנטים. דבר זה מושג על ידי שיתופם של חקרי מקרים מהקורסים המדגימים את החוזקות ואת המגבלות של הפרקטיקות שאומצו.

ערך: הדיון הממוקד מדגים כיצד רפלקטיביות, קהילות מעשה והתנסות באסטרטגיות הוראה טכנולוגיות משלהבים את הלמידה שהתרחשה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

קריאה וכתיבה אודות ספרות באינטרנט: שתי התנסויות חדשניות עם בלוגים בהשכלה הגבוהה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya