הקניית מיומנויות מידע בלמידה מתוקשבת בבתי ספר בישראל

מבין השיטות השונות ללמידה מתוקשבת בבתי הספר נודעת היום יותר מתמיד חשיבות רבה להקניית מיומנויות מידעניות בדרך של למידה פעילה. אחד הכלים החשובים לפיתוח הלמידה העצמית אצל תלמידים הינו היכולת להשתמש בצורה נכונה במנועי חיפוש ובמאגרי מידע ממוחשבים.
בחלק הראשון סוקרת הסקירה את ההתפתחויות בתחומים הבאים: מהותה של המשימה המידענית ומרכיביה, השפעת טכנולוגיות הWEB 2.0¬ על הקניית מטלות מידעניות , הערכה ביקורתית של מקורות מידע לאחר ביצוע החיפוש, לאופייה של המטלה המידענית המקוונת כיום: מה בין איה למאיה? שלבי העיבוד של מקורות מידע לאחר איסוף במנועי החיפוש : מיזוג מידע .
חלק ב' : דגמים ודוגמאות בבתי הספר בישראל, מטלות מקוונות שפותחו ע"י מורים בבתי הספר על מנת להפעיל תלמידים במשימות מידעניות. מטלות חיפוש אינטגרטיביות , ומטלות הערכת מקורות מידע במרחב לימודי שפותחו בפלטפורמת MOODLE בבתי ספר בישראל .
קישור לסקירה המלאה
הקניית מיומנויות מידע בלמידה מתוקשבת בבתי ספר בישראל
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya