הצגת אתרים בתוך מצגת

LiveWeb- שילוב של דף אינטרנט בתוך המצגת- תוסף זה יאפשר לכם לפתוח דף אינטרנט בזמן שהמצגת "רצה" וכחלק אינטגראלי מהשקף המוצג. תוכלו לקבוע את כתובת האינטרנט, כמה מקום בשקף "יתפוס" דף האינטרנט ואת מיקומו המדויק. כך שבזמן הצגה לא יהיה צורך לצאת מהמצגת כדי לעבור ליישום רשת או דף אינטרנט ...

מקור וקרדיט: שבבי הדרכה

רשת האינטרנט מתעדכנת באינפורמציה חדשה כל מספר דקות. קחו לדוגמא הודעות של Twitter, אם אתם משתמשים כבדים אז ישנו מידע חדש בכל שנייה. אז איך אפשר לתעד אתר כ"כ דינמי במצגת של פאוארפוינט? אחרי 10 דקות צילום המסך שתיקחו יהיה לא עדכני.
להציג קישור במצגת שיעלה את האתר עצמו כאשר לוחצים עליו דרך הדפדפן זה דיי פשוט, אבל קצת מיושן. במקום זה, הרבה יותר מרשים יהיה להציג את האתר עצמו בתוך המצגת, כאחת השקופיות, ועדיין לשמור על האתר דינמי ו"אינטרנטי" – עם כל יכולות הדפדוף, הפלאש, התפריטים הקופצים וכו'.
אז איך משיגים את היכולת הזאת? בעזרת LiveWeb תוסף קטן וחינמי המיוחד לפאוארפוינט. LiveWeb יאפשר לכם להוסיף דפי אינטרנט "חיים ונושמים" למצגות שלכם, וירענן את הדף בזמן אמת במהלך הצגת המצגת. אתם לא צריכים יותר לצאת מהמצגת שלכם על מנת להציג לקהל שלכם דף אינטרנט.
זה כמו להשתמש במצגת כדפדפן אינטרנט. כמובן שרצוי שיהיה חיבור לאינטרנט במחשב בו תריצו את המצגת שלכם על מנת לקבל את החוויה המקוונת.

מקור וקרדיט:
הצגת אתרים בתוך מצגת »

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya