הפיכת הכיתה לקהילה פעילה: האתגר של המורה המתוקשב

הסיכום של מקורות המידע והדגמים הפדגוגיים בישראל ובחו"ל מתייחס גם לבתי ספר (מורים, תלמידים) וגם למסלולים בחינוך הגבוה (מרצים, מכללות, אוניברסיטאות, קורסים מקוונים). הסקירה כוללת גם כלים מתוקשבים מומלצים ליצירת קהילה פעילה של לומדים ומדריכי עזר לתפעול הכלים המתוקשבים.

לסקירה המלאה

ראו גם:

עמדות סטודנטים כלפי בלוגים: חקר מקרה של למידה רפלקטיבית ושיתופית

השימוש בוויקי לצורך כתיבת דיווח שיתופי בכיתת בית ספר יסודי

כיצד מעריכים מיומנויות פתרון בעיות שיתופי בסביבה מתוקשבת

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya