המחשה בכיתה- איך למקסם הזדמנויות ללמידה וללכוד את תשומת הלב של התלמידים שלנו?

לימור ליבוביץ מפרסמת בבלוג שלה סקירה אודות הפיכת מידע רב ומורכב לחזותי ופשוט להבנה. לשם כך, היא מציגה סרטון של ד"ר האנס רוסלינג (Hans Rosling), מומחה בעל שם עולמי בתחום הוויזואליזציה, ומחלצת ממנו עקרונות ומתודות הניתנים ליישום בכיתה. ליבוביץ מציגה גם סרטון נוסף המראה כיצד ניתן לבצע המחשה דומה מבלי להיעזר בכלים טכנולוגיים.

לסקירה בבלוג של לימור ליבוביץ

ראו גם:

כלי עזר ליצירת אינפוגראפיקה בחינוך ובהדרכה


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    ואוו, איזה נהדר!
    כמו פריחת אביב של הטבע. דר רוסלינג העיף לי את המוח! הרגשצי שכל הגוף שלי חומד, כל ההוויה שלי מתפתחת ומעשירה עצמה. הרגיש לי כמו הצגה, חווית הלימוד הייתה טבעית, עברה דרך כל החושים. אני פתאום מבין שלימוד יכול להיות מרתק, מעשיר, מפתח. בעצם כשאני כותב שורות אחו אני מבין שרק ככה הוא חייב להיות! רק ככה הוא מקיים את תנאי הלימוד.

    פורסמה ב 20/04/2023 ע״י אסף סולומון
    מה דעתך?
yyya