המאפיינים של למידה מתוקשבת מעמיקה באקדמיה : קורס מתוקשב באוסטרליה
מאת: Alperhan Babacan
מילות מפתח:
בלוגים בחינוך
למידה מקוונת
למידה משמעותית
למידה מתוקשבת
למידת חקר
סטודנטים
קורסים מתוקשבים
תהליכים קוגנטיביים
מקור וקרדיט :
Dr. Alperhan BABACAN. DISTANCE EDUCATION AND THE INCORPORATION OF AN
ONLINE LEARNING ACTIVITY INTO THE HUMAN RIGHTS LAW
COURSE TO PROMOTE DEEP LEARNING, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE January 2009 ISSN 1302-6488 Volume Volume: 10 Number: 1
ONLINE LEARNING ACTIVITY INTO THE HUMAN RIGHTS LAW
COURSE TO PROMOTE DEEP LEARNING, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE January 2009 ISSN 1302-6488 Volume Volume: 10 Number: 1
הוראה באמצעות קורסים מתוקשבים כבר אינה מעוררת התרגשות בעולם האקדמיה כי מרבית הקורסים המתוקשבים דומים , פחות או יותר, כי הם מבוססים על קבצים להורדה , חומרי למידה להורדה, מטלות תרגול וניתוח ופורומים מתוקשבים. לכן, מה שמתבקש יותר מתמיד בעולם האקדמיה בכלל ובעולם התקשוב החינוכי בפרט הוא למידה מתוקשבת שיש בה כדי מרכיבים מובהקים של למידת חקר מעמיקה. המאמר הנוכחי, שנכתב ע"י מרצה בכיר באוניברסיטה אוסטרלית, מתאר בצורה בהירה קורס מתוקשב ( מבוסס פלטפורמת Blackboard ) לתארים גבוהים המאפשר למידת חקר במשפטים וזכויות אזרח תוך כדי ניתוח בעיות וחקר פעיל ע"י הסטודנטים. במהלך הקורס נדרשים הסטודנטים לאסוף מידע באתרי אינטרנט שונים הנוגעים לזכויות אזרח, לנתח את הממצאים ולפרסם את המסקנות הראשוניות בבלוג. הלמידה באתר הקורס באינטרנט היא מכוונת למידה עצמית ואינה מסתפקת במקורות המידע של המרצה אלא דורשת מהסטודנט לאסוף בעצמם מקורות מידע ולפרסם בבלוג שלהם את מקורות המידע עם ניתוח הממצאים.
בהנחיה של המרצה נדרשים הסטודנטים להתמודד ברמת חשיבה קוגניטיבית גבוהה שיש בה אלמנטים של חקירה פעילה של מקורות מידע וכתיבת יומן חקר בבלוג אישי.
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya