הל"ל בקהילת למידה מקצועית בית-ספרית
מאת: הלנה קימרון
מילות מפתח:
בתי ספר יסודיים
הערכה
הערכה איכותית
קהילה מקצועית בית-ספרית
קהילת מעשה בחינוך
קהילת עמיתים
תהליכי הערכה
הרצאתה של ד"ר הלנה קימרון התמקדה במאפייני קהילת למידה מקצועית בית -ספרית (בתי –ספר יסודיים) המסייעים לביצוע הל"ל איכותית בכיתה ובאלה הבולמים אותה. במהלכה הומחש הדמיון בדפוסי הל"ל בין הלמידה ברמת הארגון לבין הלמידה ברמת הכיתה ביחס לממדים שונים, כגון : היררכיה ; דיפרנציאליות (התאמה לצרכים ); אוריינטציה ללמידה ולחקירה; אחריות לשיפור; שיתופיות ופומביות; תחושת מסוגלות ועוד בנוסף, הודגם, מתוך חקר מקרה, כיצד קהילת למידה מקצועית בית -ספרית, המתפקדת ברמת איכות גבוהה, תורמת לקידום איכות ההל"ל בכיתה והוצע הסבר תאורטי ליחסי הגומלין בין שתי מערכות אלה. המחקר נערך במסגרת לימודים לתואר שלישי באוניברסיטת תל –אביב ( הלנה קימרון) .
לתקציר הרצאתה של ד"ר הלנה קימרון
למצגת ההרצאה הנמצאת באתר האינטרנט של הכינוס במכון מופ"ת
למאמרים קודמים של ד"ר הלנה קימרון בפורטל מס"ע
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya