הכנת מורי העתיד: יוזמה לאומית לשלב ICT בהכשרת מורים באוסטרליה

מאת: J Lane

Lane, J. (2011). "Preparing Teachers of the Future: A National Initiative to Integrate ICT in Teacher Education in Australia". In T. Bastiaens & M. Ebner (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011 (pp. 451-456). Chesapeake, VA: AACE.


המאמר מתאר יוזמות לאומיות של חדשנות ושינוי לשלב ICT בקורסים להכשרת מורים בבית הספר להכשרת מורים באוסטרליה. השינוי מקושר לשתי יוזמות: ה- The Teaching Teachers for the Future Project ((TTF, שמובלת על ידי Australian Learning and Teaching Council (ALTC) and Curriculum 2012, פרויקט לרפורמה בתכנית הלימודים מבוסס אוניברסיטה. שלושים ושבע אוניברסיטאות אוסטרליות מעורבות כעת בפרויקט TTF לשינוי מערכתי בתחומי הכשרת המורים. צפוי שפרויקט לאומי זה ישפיע על 55,000 פרחי הוראה באוסטרליה.

צוות הפרויקט TTF כולל את המועצה האוסטרלית של דיקאנים לחינוך (the Australian Council of Deans of Education), את המוסד האוסטרלי עבור מנהיגי בתי ספר ומורים (the Australian Institute for Teachers and School Leaders), את Education Services Australia ואת המועצה האוסטרלית למחשבים בחינוך (the Australian Council for Computers in Education).
במאמר מתוארים היוזמות החדשות לשלב התקשוב החינוכי (ICT ) והחסמים העיקריים לשינוי תכנית הלימודים. המאמר רלוונטי עבור אלו שרוצים לשפר את הכשרת המורים, ולחדש את ההוראה במוסדות העל-תיכוניים (Tertiary Institutions) כך שיכללו את הטכנולוגיות של המאה ה-21.

קישור למאמר באנגלית





    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya