היבטים דמוגראפיים בהמרת המורה למורה מקוון 2.0
מאת: אברום רותם , עידית אבני
מילות מפתח:
טיפוסי מורים
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
מאפיינים דמוגרפיים
מאפיינים חברתיים
מורים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סגנונות הוראה
שילוב מחשב בהוראה
מקור וקרדיט : רותם , אברום, אבני , עידית. היבטים דמוגראפיים בהמרת המורה למורה מקוון 2.0
המאמר המעניין דן בסוגיית המרתו של המורה למורה עדכני ברוח הקדמה הטכנולוגית ובהשלכות הדמוגרפיות על המרה זו. המאמר מתאר 3 טיפוסי מורים : מורה שאינו מקוון , מורה מקוון 1.0 ומורה מקוון 2.0 – זאת במקביל ל-3 דורות מורים: דור הבייבי-בום , דור ה-X , ודור IY , עם הפילוג המספרי שלהם באוכלוסיית המורים הישראלית . לצד זה מתואר הצורך הדחוף בשינוי משמעותי במערכת החינוך בכל הקשור בשיטות ההוראה ההולמות את העדן הפוסט-מודרני ויישומן האפשרי באמצעות טכנולוגיה עדכנית עם כלי הדור השני של האינטרנט. המחברים של המאמר הנוכחי מציעים לבנות מערך ציפיות דיפרנציאלי מהמורים בהתאם לדורותיהם , ובהתאמה לכך להוביל/להטמיע מערך הכשרה דיפרנציאלי , תוך התמקדות בראשי חץ, ובקהל יעד ממגזרי ציבור המורים המאופיינים ומסומנים במאמר הנוכחי ( רותם, אברום , עידית אבני ) .
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya