הטקטיקות השובבות של התלמידים

מאת: Julie Rust

Rust, Julie. "Students' Playful Tactics", Journal of Adolescent & Adult Literacy, Mar2015, Vol. 58 Issue 6, p492-503.

על ידי בחינת הדרכים שבהן תלמידי תיכון בשתי כיתות אנגלית שונות מיישמים טקטיקות וירטואליות של ייצוג-עצמי באתרי רשתות חברתיות מבוססי בית ספר, מאמר זה חוקר כיצד אנשים צעירים מלהטטים בין הזהויות הדיגיטליות שהם מאמצים לעיני בני גילם ולעיני המורים.  

הנתונים חושפים שטיפוח הזהות העצמית של התלמידים מושפע מהזמינות של המרחבים שהם מאכלסים, ושהמאפיינים הספציפיים של רשת הכיתה המקוונת הובילו לשלוש טקטיקות מעצבות זהות: החדרת תרבות פופולרית, הוספת הומור, ומעורבות ברכילות.

משום שנושאים אלה של זהות עצמית מובחנים מנושאי הזהות שצצים באופן טיפוסי כאשר התלמידים כותבים חיבורים מסורתיים עבור כיתת האנגלית, עבודה זו מדגישה את העובדה שמחנכים מתמודדים מול אתגרים והזדמנויות חדשים בעת הכנת הכיתה עבור מרחבים דיגיטליים חברתיים ובלתי פורמליים למטרות לימודיות.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

התפיסות של מרצים באוניברסיטה לגבי למידה בלתי פורמלית מקוונת של אנגלית

ציוצים בכיתה - שילוב טוויטר בהוראת אנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya