הטפסים של גוגל דוקס- כמה טיפים

"מצאתי שטפסי גוגל הם מאוד שימושיים. מפריע העניין של היישור לימין במנשק יצירת הטופס אם כי את הטופסעצמו אפשר לעצב בעזרת קצת HTML כך שהוא יופיע עם יישור ימין שמאל. כמו כן אפשר לשבץטופס בתוך דף אינטרנט כך שהוא נראה חלק מהדף תוכלי לראות דוגמה הסבר קצר אודות כך כאן

יוצר הטופס יכול לפרסם את הגליוןלתוכו מוזנים נתוני הטופס וכך לאפשר לכל משתתף לראות את התוצאות, השתמשתי באפשרותזו כאן בבלוגרול של אדיורשת בטופס בו חברים יכולים להוסיף לינק לבלוגים ואו לאתרים שלהם
באתר אחר השתמשנו באפשרות זו ליצירת דף קשר, וביחידת לימוד בו תלמידים בנו דפי אינטרנט אודות אתרי תיירות, השתמשתי בטפסים, א) לאפשר לתלמידיםלבחור איזה אתר ברצונם להציג ו ב) כדילחקור אתרי תיירות קיימים . במשימת "חקר" האתרים בחרתי לאפשר לתלמידים לראות את התוצאות כדי שאפשר יהיה לראות כי יש מאפיינים אשר חוזרים על עצמם. (הטופס המקושרכאן הינו דוגמה בלבד - את העבודה בצעו התלמידים בתוך רשת סגורה)

בשנה שעברה בקרית ביאליק אריאלה לובנברג הובילהמיזם יישובי  בו תלמידים גם השתתפו בחידונים הבנויים בטפסי גוגל.

היות ואפשר להוסיף גד'טים של גוגל לגליונותניתן ליצור דיאגרמות המתעדכנות כאשר מתווספים נתונים חדשים - כאן גליון בו אנשיחינוך מארצות שונות הזינו את פרטיהם בטופס והנתונים מוצגים על גבי מפה.

לגבי השימוש בטפסים עבור מבחנים, לא הייתי עושה זאתללא יישור נכון עבור עברית. כמו כן כדי לבדוק אם המידע המוזן על ידי הנבחנים יהיהקל לבדיקה בתוך גליון. מבחן הדורש הרבה טקסט לא הכי מתאים, אבל תשובות קצרות, אומבחנים אמריקאים בהחלט כן.

נראה לי שתלמידים החל מכיתה ו' יוכלו ללמוד ליצור סקרים בעזרת גוגל, כפי שציינת הבעיה היא שפת המנשק.

כלי אחר ליצירת סקר בו  מקבלים פידבק מיידי הינו seker4u.co.il זהו יישום די חדש ואני לא יודעת כמה הואיציב. הוא בהחלט קל לשימוש. יש דוגמה לסקר כזה בדף הפרופיל שלי."
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya