החוליה החסרה בתכנון הלימודים של הכשרת מורים לתיכון

פרטי הספר:
 
Developing a Multi-linked Conceptual Framework
Series: Self Study of Teaching and Teacher Education Practices , Vol. 1
Hoban, Garry F. (Ed.)
2005, XXII, 303 p., Softcover
 
ראו תוכן העניינים של הספר מצורף מצד ימין
 
מדוע מורים חדשים רבים אינם מצליחים להתמודד עם המציאות החינוכית והתרבותית של בתי הספר, מדוע מורים חדשים רבים חוזרים ללמד בשיטות הוראה שגרתיות ומיושנות כאשר הם מגיעים לכיתה? קובץ המאמרים החדש מנסה לגבש רעיונות חדשים למהות ההכשרה של מורים חדשים באוניברסיטאות. כותבי המאמרים מנסים להתמודד עם האתגר של זיקה בין תוכניות לימודים להכשרת מורים באוניברסיטאות ובין המציאות החינוכית הנרקמת בתי הספר ומתווה הצעות ליצירת קשרי גומלין איכותיים יותר בין מורי המורים באוניברסיטאות, תכנון הלימודים באוניברסיטאות המכשירות והמציאות החינוכית תרבותית השונה של בתי ספר התיכוניים. המאמרים בקובץ עוסקים בסוגיות מהותיות כגון המעבר לתכנון לימודים מבוסס פרויקטים (project-based) להכשרת מורים למסלול בתי ספר תיכוניים, פיתוח תרבות ביקורתית בהכשרת מורים, חכמת העשייה החינוכית בבתי הספר וההשלכות על תכנון הלימודים בהכשרת מורים.
עורך: Hoban, Garry F
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya