דרך חדשה לעזור למורים חדשים

מאת: Ben Jensen

Ben Jensen." A new way to help new teachers"

 

המחבר תוהה מה הופך את תכניות החונכות וההתמחות לאפקטיביות עבור מורים חדשים?


התבוננו במערכות הביצוע הגבוהות במזרח אסיה ותמצאו את אותם הגורמים הקובעים את התכניות האפקטיביות במקומות אחרים בעולם.

אין זה חשוב שלמערכות או לבתי הספר יש תכניות חונכות והתמחות, אלא חשוב כיצד תכניות אלה פועלות.


במדינות רבות מדי, תכניות החונכות וההתמחות מונעות על ידי דרישות רגולטוריות או מנהלתיות במקום להיות מונחות על ידי הצורך לשפר את הלמידה.

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya