דגמים של מרחבי לימודים כיתתיים מתוקשבים – עדכון

אחד המאפיינים של מורים בבתי ספר יסודיים המפעילים מערכות תקשוב מבוססות MOODLE  וכלים מתוקשבים אחרים היא המעורבות שלהם בדחיפת המודול של מרחב לימוד מתוקשב כיתתי. מדובר על מורים בעלי מוטיבציה רבה לנצל את תכונות הכלים המתוקשבים ולהעשיר את חווית הלמידה של תלמידיהם. ( ראו דיווח קודם).
 היוזמה היא על פי רוב של המורים עצמם ללא קשר לתכנית התקשוב הלאומית הארצית עליה מכריזים יותר בעיתונות .  לאחרונה ביקרנו באינטרנט במרחב הלימוד המתוקשב שהקימה המורה והמחנכת נועה בבית הספר היסודי רמת החייל בתל אביב. ניתן לראות כי מרחב לימוד כיתתי זה מתעדכן ומועשר כל הזמן בחומרי למידה , חומרי רקע וקישורים רלבנטיים לתכנון הלמידה בכיתה ב'. כמו כן , ניתן לראות בצד שמאל את התקדמות התלמידים מבחינת הגשת המשימות.
ראה גם :

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    וידאו קליפ בלוג (ראיון VIDEO BLOG) עם המורה רוית אביעד בנושא בחנים בתחום הדעת מדעים: http://www.youtube.com/watch?v=VnX8o-Kt0UY קישור למרחב הלימוד המוזכר בקליפ וידאו http://www.tikshuv.org.il/moodle/course/view.php?id=289&username=guestרשימת מרחבי לימוד הפתוחים לצפייה באופן ציבורי בשרת "קהילת התקשוב" של פתח תקווה והסביבה:http://www.tikshuv.org.il/moodle/public/

    פורסמה ב 03/07/2011 ע״י נדב קבלרציק
    מה דעתך?
yyya