גישור על הפער: מורים המשתפים פעולה ביניהם כדי ליישם למידה שיתופית

Jolliffe, Wendy. "Bridging the gap: teachers cooperating together to implement cooperative learning", Education 3-13, Feb2015, Vol. 43 Issue 1, p70-82.

למרות המחקר המקיף והיתרונות המתועדים, למידה שיתופית (cooperative learning) איננה נמצאת בשימוש נרחב באנגליה.

חקר המקרה המתואר כאן מספק דוגמא אחת לגישור הפער בין הפוטנציאל של גישת הלמידה השיתופית לבין השימוש בה באמצעות בתי ספר העובדים יחד, ועם קהילה של אנשי סיוע, או מומחים, לצורך תמיכה.

על רקע העניין הבין-לאומי ההולך וגדל במורים המשתפים פעולה בקהילות של למידה מקצועית, מאמר זה טוען שתרבויות שיתופיות מספקות את המפתח ליישום ולתמיכה בלמידה שיתופית. במלים אחרות: מורים המשתפים פעולה יחד גם תומכים בתלמידים הלומדים ביחד.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

שיתוף פעולה בין מורים ולמידה במקום העבודה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya