גיבוש מודל תיאורטי לבחינת יעילות הלמידה המקוונת של סטודנטים באוניברסיטה

Daneshgar, Farhad; Van Toorn, Christine; and Schlagwein, Daniel, "A Theoretical Model Of E-Learning Ability To Support Attainment Of Students’ Graduate Attributes" (2012). PACIS 2012 Proceedings. Paper 13.

 

מחקר זה מתכוון להציע – ולאחר מכן לבחון – מודל תיאורטי שיסקור את ההשפעה של סביבות למידה מקוונות על הלמידה של הסטודנט.

מאמר זה מציג את הפיתוח של מודל תיאורטי עבור יעילות הלמידה המקוונת.

המחברים התבוננו דרך העדשות הארבע-מימדיות של וובסטר והאקלי (Webster and Hackley,1997), דרך "המודל המבוסס על אינטראקציה של למידה מקוונת" (Anderson, 2003),  "מודל התאמת הטכנולוגיה-למשימה" ( Task-Technology-Fit (TTF) ,
(Goodhue and Thompson, 1995). ו"המודל המשולב עבור שביעות הרצון הנתפסת של הלומד המקוון" (Sun et al., 2008) כדי לגבש וללטש את המודל התיאורטי שלהם.


מחקר זה מסתיים הן בתיאור החלק האמפירי של המחקר והן באג'נדת מחקר רחבה יותר.

קישור לתקציר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya