בלוגים קהילתיים או קבוצתיים

בעולם הבלוגים הדינאמי באינטרנט מתחילים להתגבש עתה מודלים של בלוגים הנקראים בלוגים קהילתיים או קבוצתיים. בניגוד לבלוג היחידני המבטא הגיגים או דעות או עדכונים הבלוג הקהילתי מאפשר לחבריו לכתוב ולהגיב באינטרנט, כלומר הוא הופך להיות כלי ממוחשב לחברי קהילה לפרסם סוגיות ולקבל משובים. בחלק מן הבלוגים הוכנסה אסטרטגיה של הצגת שאלה מרכזית מדי חודש שכולם יכולים להציג או להגיב עליה (The Big Question). 
דוגמא לבלוג קהילתי/קבוצתי: Learning Circuits Blog
 
דוגמא נוספת לבלוג קבוצתי/קהילתי הוא בלוג קהילתי של מורים המלמדים מורים. Teachers teaching teachers. קבוצת מורים בתיכון ובמכללות מניו יורק שהחלה בראשית 2006 להריץ בלוג קהילתי שיתופי בהם הם מחליפים ידע לגבי יישומי מחשב בהוראה והוראה מקוונת. המטרה היא ליצור מערכת שיתופית לניהול הידע על ידי כתיבה ותיעוד ההתנסויות בבלוג זה. כל המשתתפים בבלוג השיתופי Teachers teaching teachers   יכולים להגיב ולהוסיף גם מניסיונם לגבי יישומי מחשב חדשניים שהם למדו לאחרונה או יישמו בכיתה או בהרצאה. 

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    נכבדיי
    במשך למעלה מחמישים שנה, אני אוסף חומר כללי על יהודי תימן,,מהותם,, אופיים,, אישיותם ומגוון התרבויות שהביאו איתם ארצה, אני מתכון להציע לכל מתעניין השואל שאלות, תשובות מהחומרים שאספתי, יש לי הרגשה שכך ניתן לפתח קהילה מתעניינת ומגיבה לצורך ליבון ושיחה וויכוח, מה דעת המארגנים על דבריי ?

    פורסמה ב 17/12/2022 ע״י יהונתן רווה הלוי
    מה דעתך?
yyya