אתר חממ"א – חדר מורים מתחילים באינטרנט מצטרף למשפחת אתרי או"ח

מקור: "קיוונים" - כתב עת אינטראקטיבי מקוון, מכון מופ"ת. 

אתר חממ"א הוא חדר מורים וירטואלי באינטרנט, שהתפתח במשך חמש שנים במסגרת הצוותים המתוקשבים של מכון מופ"ת. צוות הפיתוח כלל חברות משלוש מכללות: אורנים; בית ברל וקיי. בשנת תשס"ד הועבר  האתר לגף הסטאז' האחראי בפועל לאוכלוסיית היעד של המתמחים בהוראה במשרד החינוך  לפיכך הוא ישויך למשפחת אתרי או"ח. חממ"א נועד לענות על צורכי המתמחה ולתמוך בו בצעדיו הראשונים תוך שימוש באפשרויות הלמידה והתמיכה ברשת. המאמר מציין ציוני דרך של המתמחה בהוראה ומתאר את הרעיון שהוליד את האתר.
ייחודו של האתר הוא בכך שהוא נוצר על ידי מד"פים בהכשרת מורים במסגרת מופ"ת תוך יצירת קהילה המנהלת דיאלוג מתמיד עם השדה – תהליך שהוביל להחלטה לאכסן את האתר במסגרת אתרי או"ח.

http://kivunim.macam.ac.il/inner.aspx?menu=4&innerPage=articleHome&id=2

 

 


    לפריט זה התפרסמו 2 תגובות

    חברה ספרה לי על אתר חממא ועל כך שהיא נעזרה בו מאד בשנת ההוראה הראשונההיכן האתר היום? לא הצלחתי למצוא אותו – כוונו אותי – שושן

    פורסמה ב 19/09/2005 ע״י שושן

    הכתובת החדשה היא: http://www.education.gov.il/stajהאתר חממ"א – חדר מורים מתחילים באינטרנט הפך לאתר הרשמי של גף הסטאז' במשרד החינוךהאתר החדש מכיל בתוכו את מרבית התכנים הפדגוגיים והדידקטיים שהיו בחממ"א ונוספו להם כל ההוראות, הנהלים, הטפסים והמידע הרב שהצטבר במשרד בתהליך הפעלת תוכנית הסטאז'.הצוות המפתח ואני, מנהלת התוכן, נשמח לקבל תגובות והערות לשיפור האתר.

    פורסמה ב 20/09/2005 ע״י ד"ר אלקה יפה
    מה דעתך?
yyya