אתר חדש לתלמידים לקויי למידה

 מטח העלה לאחרונה לאינטרנט אתר חדש בשם "תלתן", המציע מאגר פעילויות לתלמידים לקויי למידה בביה"ס היסודי.
מטרות האתר היא לסייע לתלמידים עם ליקויי למידה, להורים ולמורים, להתמודד עם חומרי הלימוד, ולהקנות לתלמידים שיטות עבודה דרכי חשיבה וכלים ומיומנויות נוספים שיסייעו להם בקריאת טקסטים בתחומים שונים. הפעילויות באתר מבוססות על ספרי הלימוד הקיימים.
בשלב זה כולל האתר חומרים ופעילויות במקצועות; מתמטיקה לכיתה א', גיאוגרפיה והיסטוריה לכיתות ה' ו-ו'. למורה ניתנת האפשרות להדפיס את דפי הפעילות ולחלק אותם לעבודה בכיתה או בבית, או לתת לתלמידים לעבוד ישירות במחשב. האתר פתוח לכל הגולשים ומתעדכן באופן שוטף.

    לפריט זה התפרסמו 6 תגובות

    מקסים!
    רק חבל שכבר לא ניתן להיכנס אליו באופן חופשי

    פורסמה ב 04/10/2021 ע״י אודליה ישראל

    שמחתי לדעת כי אתרכם נפתח, כל הכבוד.

    פורסמה ב 25/05/2007 ע״י לילי פאוקר

    שלום ,אני מורה לחינוך מיוחד , (מורת שילוב) אשמח מאוד אם אהיה מעודכנת בכל אשר נוגע לאוכלוסיה זו מתלמידים (ליקוי למידה ) כמו שיטות חינוך – טכניקות – מאמרים וכול …תודה לכם מראש

    פורסמה ב 15/06/2007 ע״י חנאן חדאד

    שלום חנאן. הדרך המומלצת להתעדכנות היא להירשם (בחינם) ללקט פורטל מס"ע. ההרשמה פשוטה ונעשית דרך עמוד הבית. תקבלי בכל חודש את הלקט ישירת לכתובת הדואל שלך. אם את יודעת לעשות שימוש ב-RSS, תוכלי להתעדכן באופן מיידי לגבי כל פריט חדש ספציפית במדור "חינוך מיוחד ולקויי למידה".

    פורסמה ב 15/06/2007 ע״י פורטל מס"ע

    שיטות חינוך וטכניקות ללקות למידה

    פורסמה ב 05/10/2012 ע״י עזאם כאמלה

    פיתחתי ערכת לימוד מעולה ללימוד המבנה העשרוני – המרה ופריטה לתלמידים בעלי לקויות למידה. הנני מאבחנית דידקטית ומורה למתמטיקה והוראה מתקנת ליסודי.

    פורסמה ב 23/07/2014 ע״י עדנה זקן לוי
    מה דעתך?
yyya