אין כאן יותר דרקונים: שילוב הטכנולוגיה בהוראה פוענח- האתגר הוא מעתה הוראה עדכנית

מילות מפתח:

דר' אברום רותם , אין כאן יותר דרקונים -שילוב הטכנולוגיה בהוראה פוענח- האתגר הוא מעתה הוראה עדכנית
, פברואר 2012


תקציר
במאמר זה נטען כי בלמידה הדיגיטאלית אין יותר דרקונים, כלומר, אין יותר אינפלציה של סימני שאלה, חוסר ידע, אי- וודאות, מקום לחששות וחוסר נסיון בתחום, אלא קיים צורך חיוני ביישום נחוש ומקצועי, השם דגש על אפיון וגיבוש מיומנויות הוראה של מורה מקצועי, כשהדגש הוא על המקצועי חינוכי, ללא תלות בהתמצאות טכנולוגית קיימת, ובעיקר- עושה באמצעים הטכנולוגים מהלכים הולמים פדגוגית וערכית, ביישום הלמידה הדיגיטאלית. לשם כך סוגיה זו מוצפת כאן, תוך הסבר מה היא למידה דיגיטלית, כשאנו יודעים עליה מספיק בתאוריה ובניסיון כדי לממשה בפועל, ולא לתרץ גרירת רגליים, אי-עשייה ואי-מימוש באי-הוודאות הקיימת, ועיסוק בתהיות מיותרות מתוך הידבקות במוכר הפדגוגי כמו גם הטכנולוגי שזמנם שאול. ויפה שעה אחת קודם!

למאמר המלא של ד"ר אברום רותם

ראה גם :

מודל הוראה-למידה ברשת חברתית מאל"ף והלאה

הפייסבוק 2012 ‏בחינוך - "לחשב מסלול מחדש"

פייסבוק‏ 2012 בחינוך - יישומים, כלים ואפליקציות

הלמידה הדיגיטאלית: הכיתה נוכחת במחשב-הלוח של התלמיד

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya