אז מה יצא לנו מזה, ממשובי סטודנטים בקורסים וירטואליים
מאת: עפרה ניר-גל , רפי גלברט
מילות מפתח:
למידה מרחוק: אינטראקציות
למידה מתוקשבת
למידת פרחי הוראה
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה
קורסים מתוקשבים
מקור:
Proceedings of the fourth conference on teacher education June 23-27, 2002.
עניינו של מחקר זה הוא לא רק בזיהוי התמורות והרווחים של הסטודנטים מחוויית הלמידה הוירטואלית אלא בעיקר ניסיון להעריך את תחושותיהם וחוויותיהם של סטודנטים שלמדו בקורס הוירטואלי, מתהליך הלמידה מרחוק.
מממצאי המחקר נראה שאלמנט "החוויה" של למידה מבוססת אינטרנט, מהווה חלק משמעותי המתווסף ללמידה בקורס וירטואלי.
ממכלול נתוני המחקר ניתן לזהות תרומות ורווחים מהלמידה בקורס הווירטואלי, והם: קידום מיומנויות אוריינות המידע, חשיפה למגוון מידע מקוונים, נגישות והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות, חשיפה לאינטראקציות וירטואליות בין אישית חדשות והגברת תחושת ההעצמה וקידום מקצועי.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya