אוצרות דיגיטלית: מסגרת להגברת יוזמות אוריינות בקרב מתבגרים ומבוגרים

Sharma, Sue Ann; Deschaine, Mark E. Digital Curation: A Framework to Enhance Adolescent and Adult Literacy Initiatives. Journal of Adolescent & Adult Literacy. Jul/Aug2016, Vol. 60 Issue 1, p71-78.

אוצרות דיגיטלית מספקת דרך להתעלות מעבר לתחומי הלימוד האקדמיים המסורתיים וליצור חומרי הוראה זמינים כדי לתמוך ביוזמות אוריינות בקרב מתבגרים ומבוגרים. יכולות ההוראה שכלי הווב 2.0 (Web 2.0) מציעים מאפשרות לאוצרים להגיע לקהלים בדרך שלא הייתה אפשרית בעבר.

המחברים מציעים מסגרת של אוצרות דיגיטלית לשימושם של מורים כאשר הם אוספים, מקטלגים, מבקרים, ממשיגים ומפיצים משאבים. בהתבסס על מסגרת זו, המחברים מזהים עשרה כלי וב 2.0 בעלי ערך וזמינים עבור אוריינות תוכן אפקטיבית של אוצרות דיגיטלית.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

גורמים המשפיעים על השימוש במשאבים לימודיים פתוחים בקרב לומדים מבוגרים בקוריאה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya