אופטימיות אקדמית והכשרת מורים

Anita Woolfolk Hoy. " Academic Optimism and Teacher Education", The Teacher Educator, Volume 47, Issue 2, 2012.

 

מה יכולים לעשות מורים ובתי ספר כדי לתמוך בהישגיות של כל התלמידים? זו לבטח השאלה הבסיסית והקריטית עבור מורי מורים כמו גם עבור משפחות, קהילות וקובעי מדיניות-כולם מוטרדים מילדינו ומהעתיד שלנו.

המטרה של דיון קצר זה היא להציג את המושג של אופטימיזם אקדמי, מאפיין של מורים יחידים ושל בתי הספר שמספק פרספקטיבה לגבי השאלה כיצד לתמוך בהישגיות של כל התלמידים.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya