אדיורשת – הרשת החברתית למורים הפועלים לקדם web2.0 בחינוך

אחת המגמות החזקות בימינו היא המספר הגדל וההולך של אתרי רשתות חברתיות. אתרים אלו מאפשרים שיתוף מידע ומשאבים רלוונטיים בין חברי הרשת לחברים הקרובים להם. הם גם כלי שיווקי מצוין לחברי הרשת, כלי שעוזר להם בקידום הרעיונות שלהם ובמציאת חברים ושיתופי פעולה.
יוזמה ברוכה ומרעננת של המורה ישראלית בשם סוזן צעירי הביאה להקמת הרשת החברתית הראשונה בישראל של מורים המתעניינים ביישומי טכנולוגיה בהוראה ובלמידה. סוזן תרגמה בעצמה את מערכת "נינג" לעברית.שם הרשת Edureshet כל מי שמעוניין בשילוב הטכנולוגיה בחינוך, ובעבודה שיתופית באמצעות כלי ווב2.0 מוזמן להצטרף.אדיורשת מורכבת מאנשי חינוך שנמצאים בשלבים שונים של שילוב האינטרנט בעבודה שלהם. יש ביניהם מורים, מדריכים ומפקחים גם מנהלים. יש גם הורים, וגם מתעניינים מבחוץ.
הרשת וחבריה הפעילים מעוניינים ביצירת אווירה שבה מורים פורצי דרך בהוראה מתוקשבת  יכולים לדון על הנושאים שמעסיקים אותם בצורה שמאפשרת גיבוש תובנות שיתרמו לכולם.
החברים ברשת יכולים לפתוח בקלות בלוג משלהם במערכת NING , לנהל פורום, ליצור ויקי ולכתוב מאמרונים. מבדיקה שערכנו נמצא כי הרשת פעילה מאד וחילופי הידע בין המורים ושאר חברי הרשת החברתית הם משמעותיים.
 
ראו גם:
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya