תכנון קורסים בגישה ממוקדת למידה

מקור וקרדיט :
 
דיאמנט, עירית. "תכנון קורסים בגישה ממוקדת למידה," על הגובה, גיליון 8 – מרץ 2009, ע"ע 18-20.
 
המאמר עוסק במושג "עיצוב קורס ממוקד בלמידה" . המורים המתכננים קורס מזהים בשלב ראשון את מטרות הלמידה של הקורס. לאחר מכן הם עובדים בשיטת התכנון לאחור, כלומר, שואלים את עצמם מה הסטודנטים צריכים לדעת בסיום הקורס, ורק לאחר מכן מתווים את הדרך שהיא לדעתם הטובה ביותר כדי לעזור לתלמידיהם להשיג את מטרות הלמידה.  המאמר מפרט את הצעדים הדרושים לתכנון הקורס באופן מושכל , תוך התחשבות בתוכן הקורס, במטלות , באסטרטגיות ההוראה , בלוח הזמנים , בסילבוס ובהליכים להערכת התלמידים.
 
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?