שיקולי דעת של מורים טירונים בניתוח אירוע חינוכי-לימודי
מאת: צופיה פנסו , עדנה שהם , נעמי שילוח
מילות מפתח:
דילמות
דילמות בהוראה
דרכי הוראה
חקר מקרה
מורים
מורים מתחילים
ניתוח מצבי למידה
ניתוח מקרה
שיקולי דעת פדגוגיים
מקור:
Proceedings of the fourth conference on teacher education June 23-27 , 2002 Achva college of education, Israel
מאמר זה בוחן את שיקולי הדעת של מורים טירונים בניתוח אירוע שהתרחש במהלך עבודתם בהוראה. המאמר מציג מחד את הפוטנציאל הטמון בשימוש בחקר אירוע כאמצעי לטיפוח שיקולי הדעת של המורים בהתמודדות עם דילמות בהוראה, ומאידך הוא מצביע על קשיים שעולים מניתוח שיקולי הדעת של המורים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya