שימוש של מרצים בפודקאסטים בסביבת הלמידה המקוונת

Supanakorn-Davila, Supawan; Bolliger, Doris U. "Instructor Utilization Of Podcasts In The Online Learning Environment", Journal of Online Learning and Teaching, Dec2014, Vol. 10 Issue 3, p389-404.

שימוש בפודקאסטים (podcasts) בסביבות למידה מקוונת הפך לנפוץ בהשכלה הגבוהה.

המחקר בחן כיצד מרצים השתמשו בפודקאסטים כדי להעביר חומרים חינוכיים והתנסויות חינוכיות באמצעות פודקאסטים בקורסים מקוונים.

עשרים וחמישה מרצים שלימדו קורסים מקוונים באוניברסיטה בארה"ב השלימו את הסקר "שימוש בפודקאסטים לצורכי למידה" (Instructional Use of Podcasts Survey).

המרצים השתמשו בסוגי קובץ שונים למגוון מטרות בקורסים שלהם. הם תיארו מספר יתרונות וסוגיות הקשורות לשימוש בפודקאסטים בהוראה מקוונת.

התוצאות מספקות לתחום הבנה טובה יותר לגבי שימוש של מרצים בפודקאסטים ומציעות הדרכה לאלה שעשויים לשקול שימוש בפודקאסטים בקורסים מקוונים.

קישור למאמר המלא באנגלית

ראו גם:

תמיכה בלמידה העצמית של הלומד : התכנון החינוכי של פודקאסטים (podcasts) בהקשר של למידה שיתופית

מחקר: יעילות פודקאסטים בהוראה אקדמית

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?