שימוש בטכנולוגיה והישגים אקדמיים
מילות מפתח:
הישגים לימודיים
השכלה גבוהה
טכנולוגיה
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סטודנטים
שילוב מחשב בהוראה
Wentworth, D. K., & Middleton, J. H. (2014). Technology use and academic performance. Computers & Education, 78, 306-311.
במאמר זה, המחברים חקרו את הקשר בין תדירות השימוש של הסטודנטים בטכנולוגיות לבין ההישגים האקדמיים שלהם כפי שנמדדו על ידי ציוניהם במבחני ה-GPA, ציוני ה-SAT, שעות הלימוד והציונים החזויים בקורס.
כדי לסייע להבין את הממצאים, המחברים בחנו גם את התפקיד שיש למגדר ולסטטוס התעסוקה בקשר זה. ההנחות נתמכו באופן חלקי, כאשר תדירות השימוש בטכנולוגיה קושרה באופן שלילי להישגים האקדמיים. המחברים דנים בממצאים של המחקר ובמגבלות שלו.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya