שילוב מחשבים ניידים ( 1:1) בכיתה : ההשלכות על גישות ההוראה ולמידת התלמידים
Keengwe, J., Schnellert, G., & Mills, C. (2012). Laptop initiative: Impact on instructional technology integration and student learning. Education and Information Technologies, 17(2), 137-146.
מטרתו של מחקר זה הייתה לבחון כיצד יוזמה של שילוב מחשבים ניידים ( 1:1) השפיעה על למידת התלמידים בבית ספר תיכון כפרי במערב התיכון בארה"ב.
במחקר השתתפו 105 תלמידים שלמדו בכיתות י'-י"ב בשנת הלימודים 2008-2009.
ממצאי המחקר מצביעים באופן מובהק על כך ששילוב של מחשבים ניידים ( 1:1) בכיתה משפיע בצורה חיובית על השתתפות התלמידים בכיתה ועל למידת התלמידים. לכן, יש צורך שהמורים יישמו פרקטיקות מחשוב מתאימות כדי להגביר את למידת התלמידים.
בנוסף, מורים צריכים לשתף פעולה עם תלמידיהם כדי ללמוד ולהבין יישומים טכנולוגיים שונים לצורכי למידה מעבר לגלישה באינטרנט ולשימוש במעבד תמלילים.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :