שילוב ילדים עם ADHD בכיתה רגילה

 סקירה מעניינת  ומועילה מבית מט"ח  ( 2008 ) על סוגיות מרכזיות שיש לקחת בחשבון בשילוב ילדים עם ADHD  בכיתה רגילה. המורות מתאימות לתלמידים עם ADHD יוצרות אווירת לימודים ועניין בתלמידים תוך שליטה במתרחש בכיתה ושימוש בחומרים מובנים עם הקפדה על רצף בלימוד , מעבירות חומר אקדמי תוך שימוש בפעילויות שמטרתן ברורה לתלמידים,  מקדישות מספיק זמן להדרכה והסבר, בודקות את עבודת התלמידים בתדירות גבוהה, דואגות להכנה מראש של מהלך השיעור כולל שאלות לבדוק מה מידת ההבנה של החומר הנלמד, מספקות משוב מיידי לתלמיד על עבודתו הלימודית. כמו כן מונה הסקירה את ההתאמות הנדרשות בכיתה למאפיינים הקלאסיים של ADHD .

 ראה קובץ WORD  מצורף מצד ימין

מה דעתך?

    אני צריכה את המאמר לפרויקט הגמר שלי ולא מצליחה להוציא אותי. מי יכול לעזור לי?

    פורסמה ב 27/09/2012 ע״י איריס בן שימול

    איריס שלום , תגשי לטור המידע מצד שמאל: "חומרים נוספים" תקישי על הקובץ המצורף ותורידו אותו אליך למחשב עמי סלנט

    פורסמה ב 27/09/2012 ע״י עמי סלנט
    מה דעתך?