פתרון טכנולוגי ופדגוגי משולב בין למידה ניידת ובין למידה מתוקשבת
Nedungadi, Prema; Raman, Raghu. " A new approach to personalization: integrating e-learning and m-learning" Educational Technology, Research and Development 60. 4 (Aug 2012): 659-678.
קיימים ניסיונות שונים בארץ ובעולם לפתח למידה ניידת ( למידה המבוססת על סמארטפונים או טאבלטים ), אך מרביתם אינם משתלבים בהכרח עם למידה מתוקשבת רגילה באינטרנט. המאמר הנוכחי מציע פתרון טכנולוגי ופדגוגי משולב בין למידה ניידת ובין למידה מתוקשבת. המערכת המתוקשבת החדשנית יכולה להועיל למורים המלמדים באמצעות למידה ניידת ע"י מתן משוב בזמן אמת על דפוסי הלמידה וההתקדמות של התלמיד או קבוצת תלמידים/כיתה.
התוכן החינוכי מותאם למכשירים ניידים או מחשבים רגילים בכיתה או בקורס. הלומדים יכולים להחליט בעצמם מתי לעבור לערוץ הלמידה הניידת ( באמצעות הסמארטפונים) או לערוץ הלמידה המתוקשבת באמצעות מחשבים רגילים. הפרויקט הניסיוני מבוסס על מודל למידה בשם Knowledge Space Theory model.