פסגת התלקיט המקוון: הצגת חשיבה ביקורתית ובניית זהויות

Husid, Whitney; Wallace, Virginia. "THE CAPSTONE E-PORTFOLIO: SHOWCASING CRITICAL THINKING AND BUILDING IDENTITIES", Library Media Connection, May/Jun2015, Vol. 33 Issue 6, p40-42.

המאמר דן בגישות שבהן ספרנים, מורים, יועצים ואנשי טכנולוגיית המידע (IT) יכולים להשתמש כדי לתמוך בפיתוח של תלקיטים מקוונים (E-portfolios) של תלמידים, ומתאר את היתרונות של התלקיטים המקוונים.

הנושאים שנידונו כוללים את התפקיד של המורים לאנגלית בתיכון בפיתוח התלקיט, כיצד התלקיטים עונים על הסטנדרטים שנקבעו על ידי החברה הבינלאומית לטכנולוגיה בחינוך (International Society for Technology in Education - ISTE), והביסוס של זהות מקוונת חיובית.

לתוכן העניינים של הירחון LMS

ראו גם:

כלים מתוקשבים ליישום פורטפוליו דיגיטאלי בבתי ספר

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?