עדכוני האלגוריתם של גוגל ומשמעותם לניהול תוכן ואתרים

הסקירה המפורטת כוללת מאמרים חשובים ומועילים למנהלי תוכן ומנהלי אתרי אינטרנט המבקשים להבין מהי המשמעות של עדכוני האלגוריתים של גוגל לגביהם ומהי דרך הפעולה הנדרשת.

השאיפה של גוגל היא שרק אתרים שיציגו תוכן איכותי יקודמו ברשימת התוצאות, ואתרים של "תוכן סרק" יידחקו אחורה. אז מהם אותם "עדכוני גוגל"? על מנת להיות כל הזמן עם היד על הדופק, בגוגל לא נחים לרגע ולומדים כל הזמן דרכים חדשות שיסייעו להם בשיפור השירות לגולש, קרי: להציג בפניו תוצאות שבאמת מתאימות למה שהוא מחפש, ולא תוצאות שהן תוצאה של קידום אתרים ותו לא.

כל אימת שבגוגל מגלים דרך כזאת ומשנים במקצת את האופן שבו מנוע החיפוש מציג תוצאות - המומחים של גוגל קוראים לזה עדכון. זה קורה כל תקופה לא מוגדרת, ולאחרונה התבצעו שני עדכוני גוגל, שהם מאוד משמעותיים קודם כל לגולשים, אבל גם לבעלי האתרים ולמקדמי האתרים.

לסקירה המלאה

למאמרים נוספים של עמי סלנט בפורטל מס"ע

מה דעתך?

    תודה על הציטוט והאיזכור !!

    פורסמה ב 18/11/2014 ע״י עמיקם סלנט
    מה דעתך?