סיפור סיפורים ולמידה מקצועית

Doecke, Brenton. "Storytelling and Professional Learning", Changing English: Studies in Culture & Education, Jun2015, Vol. 22 Issue 2, p142-156.

מאמר זה חוקר את התפקיד שסיפור סיפורים עשוי למלא בלמידה מקצועית של מורים לאנגלית.

המאמר מתבונן בדרכים שבהן סיפורים מעצבים את חיי היומיום שלנו, ומתייחס לאופן שבו הפוטנציאל ליצירת משמעות של סיפור סיפורים עשוי לאפשר לנו לקבל תובנות לגבי עבודתנו כמחנכים.

דבר זה נמצא בניגוד ל"ידע" אשר יש לו עמדת יתרון כעת בזכות רפורמות מבוססות סטנדרטים, במיוחד הפטיש למדידה המשתקף בבחינות המתוקננות.

במאמר נטען שסיפורים אינם פשוט צורה של ידיעה אלא אמצעים חיוניים בהפיכת העולם לאנושי עבורנו.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

סיפור סיפורים לחיזוק ההוראה והלמידה: העיצוב השיטתי, הפיתוח ובחינתם של שני קורסים מקוונים

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?