סוגיות עיקריות ברכישת שפה שנייה מאז שנות התשעים של המאה העשרים
Wang, Shuangshuang . "Key Issues in Second Language Acquisition since the 1990s", Theory and Practice in Language Studies 5(9) (Sep 2015): 1916-1920.
שדה המחקר של רכישת שפה שנייה התרחב יותר ויותר בשנים האחרונות, והעלה סוגים שונים של תיאוריות חדשות. תזה זו מסכמת סוגיות עיקריות של חוקרים מקומיים וזרים בתחום זה מאז שנות התשעים של המאה העשרים לפי מסגרת מושגית של מחקר השפה השנייה, ולאחר מכן ממיינת הישגים יחסיים מנקודות התייחסות של תיאוריה חברתית-תרבותית; קלט, אינטראקציה ופלט ברכישת שפה שנייה; הבדלי לומדים; אלמנטים חיצוניים של לומדים, ידע מרומז וידע מפורש ודקדוק אוניברסלי וייצוגים של שפה 'פנימית', ומבטים אל ההתפתחות העתידית, כדי לגרום ללומדים מקומיים להבין טוב יותר את המחקרים העכשוויים בתחום זה ולהגביר את הרמה הכללית של ההכשרה והוראת השפה הזרה שלנו.
ראו גם:
הטיפול בתרבות במסגרת תכנית הלימודים להוראת שפה זרה: ניתוח מסמכים של תכניות לימודים לאומיות
האם יש תרגום מלא של מאמר זה לעברית?
שלום אביבה,מערכת פורטל מס"ע אינה מבצעת תרגום של מאמרים, אלא עריכת תוכן של קטעים נבחרים מן המאמר.מומלץ לקרוא את המאמר המלא!גישה לטקסט מלא ייתכן וניתנת בספריית המוסד האקדמי אליו את שייכת.