סביבת למידה שמקדמת את הפדגוגיה החדשה- רג'יו אמיליה באיטליה כדוגמה- כמה תובנות ליישום בישראל

אלפי מחנכים מכל העולם כל שנה לרג'יו אמיליה באיטליה לפגוש את הפלא בעצמם במרכזי פיתוח מקצועי שהוקמו במקום,ויש סרטים רבים ומקורות אחרים שתוכלו למצוא כדי להרחיב את ההכרות שלכם עם התפיסות הללו, כולל עיצוב מרחבי הלמידה בהם. התפיסה נבעה מתוך הטרגדיה של מלחמת העולם השנייה ופותחה על-ידי מלגוצ'י . לימור ליבוביץ מסבירה כיצד אפשר להשתמש בתובנות שלהם ובניסיון הרב שצברו וליישמם במערכת החינוך שלנו.

למאמר של לימור ליבוביץ

ראה גם :
נשיאת ארגון רג'יו אמיליה העולמי לחינוך בגיל הרך, קרלה רינלדי: הילד שלכם הוא שותף

למידה מבוססת פרויקטים בגיל הרך : ללמוד טבע בטבע - גני ילדים בסביבה אקולוגית

מהי הגישה האיטלקית ששמה את הילד במרכז?

 רינאלדי,ק, (1999). הקשבה גלויה לעין. בתוך: הד הגן ביטאון לבעיות חינוך בגיל הרך. נובמבר,גליון מיוחד רג'יו אמיליה ואנחנו.

מה דעתך?

    מעוניית ללמוד על השיטה. לאן או למי לפנות. תודה

    פורסמה ב 28/09/2014 ע״י מאיה ניסן

    שלום מאיה,יש המון חומרים זמינים באינטרנט והמון ספרים נכתבו על השיטה. אני יודעת על משלחות חינוך גיל הרך ישראליות שנסעו לבקר ברג'יו. פני לד"ר אסתר ברוקס במטה הגיל הרך במשרד החינוך אני משערת שהיא תוכל לסייע לך. היא מומחית בסביבות למידה בגן. חפשי גם בספריות במכללות למורים. בהצלחה, שתהיה לך שנה נהדרת בגן שלך, לימור

    פורסמה ב 29/09/2014 ע״י לימור ליבוביץ
    מה דעתך?