סביבה מתוקשבת להערכה מעצבת של הישגים
מאת: חני שלטון , טלי פרויינד , הלנה קימרון
מילות מפתח:
הערכה
הערכה בית-ספרית
הערכה מעצבת
הערכת הישגים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
תהליכי הערכה
מקור: נוסח ההרצאה שהוצגה בכנס מו"ח 2007
מרכזיותה של הערכה מעצבת בקידום הלמידה ובשיפור ההוראה איננה שנויה במחלוקת. אולם, בפועל המורים מתקשים ליישם אותה באופן יעיל בכיתותיהם. לאחרונה הולכת וגוברת ההסכמה לגבי הפוטנציאל של טכנולוגית האינטרנט ביישום הרעיונות העכשוויים של ההערכה.
בהרצאה נסקרו היתרונות והפוטנציאל של טכנולוגיית האינטרנט לשיפור תהליכים של הערכה מעצבת בבית ספר והוצגה מערכת הערכה חדשנית מבית מטח, אופק-הערכה (http://ofek.cet.ac.il), כמאפשרת מימוש של פוטנציאל זה, תוך שיתוף ברשמים ראשוניים מהתנסויות של בתי ספר במערכת.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya