נלחמים בוויתור

מאת: אורית אלפי
תאריך פרסום: 05/09/2011

אנשי חינוך וטיפול מתארים לא פעם תלמידים הנראים כמי שוויתרו על למידה ועל התפתחות בתחום הנורמטיבי. מאמר זה עוסק במושג הוויתור על הלמידה, תוך קישורו למושגים מתיאוריות שונות. לפי נקודת המוצא למאמר זה, גם כאשר ילדים מצהירים על עצמם כמי שוויתרו על הרצון ללמוד ולהתפתח, ניתן לזהות דיאלוג פנימי עם הוויתור בתוכם, שאליו יכולים אנשי חינוך וטיפול להתחבר כדי ליצור ברית למלחמה בוויתור.

כיצד ניתן לגייס את המוטיבציה של ילדים שוויתרו על למידה?

למאמר המלא בפורטל פסיכולוגיה עברית ברשת

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?