ניהול בלוג עם פרחי הוראה כמחקר פעולה: כאשר כדאי להציץ בנתונים פעם שנייה

Hungerford-Kresser, Holly; Wiggins, Joy L.; Amaro-Jimenez, Carla. "Blogging with pre-service teachers as action research: when data deserve a second glance", Educational Action Research, Vol. 22 Issue 3, p325-339.

מחקר הפעולה הזה, שהוא מחקר אורך שנמשך 2.5 שנים בשיטות מעורבות, משקף את הדרכים שבהן הפעלת בלוג יכולה להמשיך ולקדם את הדיונים הרלוונטיים מבחינה תרבותית שנחקרו בשיעורים פנים אל פנים.

הממצאים כוללים שימוש של פרחי ההוראה בבלוגים לצורך: חקירת סוגיות כאמצעים לפיתוח יכולת תרבותית; הכרה בחרדה שלהם ובהעדר הידע העצמי שלהם הקשורים לנושאים של שונות; וחקירת הניתוק בין הידע הנוכחי שלהם לבין הפרקטיקה העתידית.

בנוסף, מחקר זה חוקר דרכים שבהן המחברים יכלו לסייע לסטודנטים בקריאת תיגר על האמונות שלהם, ובחיזוק היכולות התרבותיות שלהם באמצעות העלאת תגובות בבלוג.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya