מסגרת עבודה לגבי למידה בשנים הראשונות ויכולות חברתיות: הבנת ההשפעות הקריטיות על התפיסה של המחנך

מאת: L. Jones

Jones, L., & Harcourt, D. (2013). Social competencies and the Early Years Learning Framework: Understanding critical influences on educator capacity. Australasian Journal Of Early Childhood, 38(1), 4-10.

מחקר עכשווי התמקד בצורך של יכולת חברתית בילדים צעירים.

כתוצאה ממחקר זה, היכולת החברתית הופכת למאפיין המשובץ במסגרות העבודה של תכנית הלימודים של הילדות המוקדמת הן ברמה הלאומית והן ברמה הבינלאומית, המסגרת העדכנית ביותר היא "במסגרת הלמידה של השנים המוקדמות" (Early Years Learning Framework (EYLF) באוסטרליה.

מאמר זה חוקר את הצורך להכללה של היכולות החברתיות בתוך מסגרות העבודה של תכנית הלימודים העכשווית.

המאמר יטען שהבנת ההשפעות שמעצבות את היכולת של המחנך חיונית לתמיכה בפרקטיקה מקצועית אפקטיבית.

קישור למאמר באנגלית

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?