מימוש פדגוגיה של דאגה ואכפתיות בגיל הרך
Shin, Minsun. "Enacting caring pedagogy in the infant classroom", Early Child Development & Care. Mar2015, Vol. 185 Issue 3, p496-508.
חקר מקרה יחיד זה נועד כדי לחקור כיצד הגננת עונה על צרכי הטיפול בפעוטות, המביעים את רצונם שיטפלו בהם, במפגשיהם. החוקרים צפו במשך עשרה שבועות בקירוב באינטראקציות הטבעיות והיומיומיות בין הפעוטות לבין הגננת.
באמצעות ניתוח נתונים איכותני, תוצאות מחקר זה קוראות תיגר על הדימוי השכיח והפשטני של הגננת האכפתית ומראות שהמפגש ביניהם הוא מקצועי וחינוכי מאוד ושהגננת מספקת טיפול "יוצא דופן" לפעוטות הצעירים.
נוסף על כך, מחקר זה חשף את התפקיד החיוני של הדדיות במפגשי הטיפול בין הגננת לבין הפעוטות, תוך מתן דגש להשפעה של "זה שדואגים לו" בהקשר של הוראה ולמידה כמו גם לגבי החשיבות של דיגום והנחיית פדגוגיה של דאגה ואכפתיות בגיל הרך.