מיומנויות והערכתן במאה ה-21 – מחשיבה קווית לחשיבה רשתית
מאת: אשר עידן
מילות מפתח:
אסטרטגיות למידה
הערכה
מיומנויות מידע
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סטודנטים
שיטות הערכה
שיטות הערכה חלופיות
תהליכי הערכה
תהליכי התמודדות
תהליכי חשיבה
תיאוריות
תלמידים
מיומנויות והערכתן במאה ה-21
מחשיבה קווית לחשיבה רשתית -
מודלים ושיטות הערכה חדשות של ידע ולמידה
מאת: ד"ר אשר עידן
מחשיבה קווית לחשיבה רשתית -
מודלים ושיטות הערכה חדשות של ידע ולמידה
מאת: ד"ר אשר עידן
נחוצה מערכת הערכה חדשה, שתאפשר לבדוק הישגים של עובדים, סטודנטים ותלמידים בתחום המיומנויות החדשות של עידן האינטרנט. המיומנויות הישנות של ציות, משמעת, שינון ותרגול, מוחלפות במיומנויות של יצירתיות, ביקורתיות, עבודת צוות, למידה מתמדת, משמעת עצמית, ושיתוף. אחד הגופים המובילים בעולם בתחום מערכות הערכה חדשות הוא CWRA -College Work and Readiness Assessment.
לדארווין, פרויד, פיאז'ה ובלום, לא היה כל מושג לגבי הלוגיקה והטופולוגיה של הרשת! לעומת זאת לכל ילד מגיל 6 ומעלה בעידן האינטרנט - י ש ח ש י ב ה ר ש ת י ת. מהן השלכותיה של חשיבה רשתית על הסדר ההירארכי המקובל של רכישת מיומנויות יסוד? האמנם בעולם רשתי יש תוקף ל'טקסונומיה של בלום'? על כך בכתבה הבאה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya