מודל פדגוגי – הדרכתי לבחינת ההצלחה של מתכונת לימודים משולבת של סטודנטים להוראה בחו"ל

 

Shane Cavanaugh and Larry J. Corbett. "A Successful Model for Short-Term International Teacher Education Programs" , The Field Experience Journal, Volume 13 Spring 2014.

יש באירופה ובארה"ב שורה של אוניברסיטאות המאפשרות לסטודנטים להוראה ללמוד סמסטר או שניים באוניברסיטה או מכללה בחו"ל , כאשר הלימודים מוכרים לצורך התואר להוראה וההסמכה להוראה .

 המאמר הנוכחי מציג מודל פדגוגי – הדרכתי לבחינת ההצלחה של מתכונת לימודים חיצונית זו ופיתוח יכולות הסטודנטים כחלק מהתכנית המשולבת. הכותבים הם מורי מורים וחוקרים בחינוך מאוניברסיטת Central Michigan University בארה"ב (Shane Cavanaugh and Larry Corbet ) .

המאמר המלא באנגלית מצורף בטור המידע מצד שמאל ( "חומרים נוספים" )

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?