מדריך ליישום והטמעת החינוך הלשוני בחינוך המיוחד

 
כל מורה לחינוך מיוחד מחויב ואחראי להתאים באופן המיטבי ביותר, את שיטות הוראת הקריאה לצרכיו ולרמת תפקודו של כל תלמיד. משום שרכישת הקריאה היא המפתח לכניסה לעולם האוריינות ולהשתלבות בעידן הידע. פרק זה יסייע למורה להפעיל שיקולי דעת איך ללמד את תלמידיו, עם הצרכים המאוד ייחודיים ופיזור שונוּת רחב ביותר. התאמת השיטה לרכישת קריאה, בהלימה המירבית לסגנון החשיבה האופייני, לערוצי עיבוד המידע החזקים, בנושאים המעניינים והרלוונטיים לתלמיד ולנטיותיו. המסמך המקיף והמקצועי שנכתב ע"י צוות האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך מכסה היטב את הנושאים הבאים: רציונאל, על חשיבות הוראת "קרוא וכתוב", מודלים תיאורטיים על התפתחות תהליכי קריאה וכתיבה, עקרונות הוראת "קרוא וכתוב", על גישות ושיטות להוראת "קרוא וכתוב".
מה דעתך?

    מבקשת לקבל גם את שני החלקים הקודמים.

    פורסמה ב 16/10/2007 ע״י טלמור מוריה

    שלום מוריה, יש לפנות לאגף לחינוך מיוחד.

    פורסמה ב 18/10/2007 ע״י פורטל מס"ע

    לא ניתן למצוא בשום מקום את פרק שלישי נספח 2 הייתי מבקשת לראות את המסמך כל שאר הפרקים כבר השגתי תודה רבה

    פורסמה ב 16/12/2007 ע״י פנינה יקיר

    שלום רבאשמח לקבל הפניה היכן אוכל למצוא את הפרק הראשוןבברכהאלה

    פורסמה ב 29/07/2014 ע״י אלה פדידה
    מה דעתך?