מדד המעורבות (engagement) של פייסבוק – כיצד הוא נקבע ומדוע הוא חשוב?

המדד החשוב של פייסבוק כבר אינו מספר הלייקים המצטבר אלא מדד המחויבות/מעורבות, הידוע באנגלית בשם Engagement. המדד הזה נקרא Engagement Rate או בעברית "אנשים מעורבים" והוא כולל – בנוסף לשיתופים, תגובות ולייקים – גם את הגולשים שלחצו על הפוסט שלכם בצורה כלשהי, למשל גולשים שלחצו על קישור שפרסמתם, גולשים שלחצו על "הצג עוד תגובות" בתיבת התגובות לפוסט, וכולי.

מעט מאד פוסטים בדף הייעודי זוכים לציון הגבוה של Engaging post כי מרבית המבקרים/גולשים בדף אינם מקליקים על הפוסט המלא או הקישור אליו הוא הוביל, ומעט מתוכם מתייחסים לתגובות/הערות comments, עוד יותר מעטים דואגים לשיתוף הפוסט (share).

לסקירה המלאה

ראו גם:

פייסבוק הופכת להיות אימפריה של נתונים המבוססת על למידה חישובית

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?