לקויות למידה כהבניה חברתית

מאת: פלג דור חיים

עיקר ההתייחסות של אנשי המקצוע ללקויות למידה כיום נוגע להקשר הבית ספרי. הבנת לקות הלמידה מתוך פרדיגמה קונסטרוקטיביסטית, כתלויה בהקשר חברתי, היסטורי וטכנולוגי, מבקשת לראות בבעלי לקות למידה אנשים שכישוריהם אינם חופפים אמנם את דרישות המערכת החינוכית, אולם במערכות אחרות הם עשויים לגלות הצלחה מרובה - אלמלא התיוג של לקות הלמידה כליקוי הפוגע בדימוי העצמי.

למאמר של הפסיכולוג פלג דור חיים

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?