למידה של סטודנטים להוראה באמצעות משאב מקוון מבוסס-וידאו לצורך פיתוח מקצועי בתחום המתמטיקה

מאת: Jo Towers

Jo Towers & Tina Rapke. " Preservice Teachers‘ Learning from an Online, Video-based, Mathematics Professional Development Resource". International Electronic Journal of Mathematics Education. Vol.6, No.1, p. 6-26.



מאמר זה מציג ממצאים ממחקר על מעורבות לא מובנית של סטודנטים להוראה עם משאב מקוון מבוסס וידאו לצורך פיתוח מקצועי המתמקד בהוראה ולמידה של מתמטיקה.

הסטודנטים הוזמנו להשתמש במשאב המקוון והרפלקציות שלהם לגבי החוויות שלהם הוקלטו בראיונות פרטניים ובראיונות בקבוצת מיקוד.

הממצאים חושפים כיצד הסטודנטים להוראה השתמשו במשאב המקוון של סרטי וידאו, ומה הם למדו לגבי הוראה ולמידה של מתמטיקה מהאינטראקציות שלהם עם המשאב.

קישור לתקציר המאמר

ראה גם :

ההתפתחות המהירה של למידה מבוססת סרטוני וידאו באינטרנט

 שימוש בוידאו כדי לאפשר למורים לנתח את ההוראה שלהם

מרכזי משאבים באינטרנט המבוססים על שיעורים מצולמים בוידאו

מורים לומדים מניתוח שיעורים מצולמים בווידאו: צפייה בעצמי או צפייה בזולת?

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?