למידה נראית למורים: כיצד מורים יכולים להעצים את הוראתם
הטי, ג' (2016). למידה נראית למורים: כיצד מורים יכולים להעצים את הוראתם (א' צוקרמן, מתרגם). תל אביב: ידיעות ספרים.
עורך מדעי: יורם הרפז
למידה נראית למורים נכתב על בסיס הספר למידה נראית, ושניהם יחד נחשבים לספרים החשובים ביותר שנכתבו בעשורים אחרונים על למידה והוראה. בלמידה נראית מתוארים ומנותחים מאות מחקרים בנושא ההוראה והלמידה, ואילו בלמידה נראית למורים העבודה המחקרית הכבירה הזאת מוצגת בקיצור ובבהירות, כך שהעוסקים בהוראה יוכלו ליישם את ממצאיה בעבודתם.
הספר מיועד למורים בבתי הספר ובמכללות, למרצים באוניברסיטאות, לסטודנטים להוראה ולכל מי שמתעניין בלמידה ובהוראה ומבקש לייעל אותן. מחקר המחקרים על למידה והוראה של פרופסור ג'ון הטי מספק את הבסיס המדעי הרחב והעדכני ביותר לכל המבקשים לקדם את הישגיה של מערכת החינוך.
פרופסור ג'ון הטי הוא מנהלו של "המכון למחקר חינוכי" של אוניברסיטת מלבורן באוסטרליה, ומנהל את "מעבדת למידה נראית" באוניברסיטת אוקלנד בניו זילנד.
ראו גם:
ספרו החדש של Hattie, John : ניתוח 800 מטא-מחקרים על הישגים בחינוך
אשמח לקבל את המאמר השלם לצורך לימודי תואר שהי
lolo_mesk@hotmail.com
אשמח לקבל את המאמר השלם לצורך לימודי תואר שני