למידה מבוססת כשירויות בסביבת למידה משולבת של קמפוס IL ו-Moodle

ציובן, ע', דני, י', ויס, ט' (2019). "קצר ולעניין: למידה מבוססת כשירויות בסביבת למידה משולבת של קמפוס IL ו-Moodle". כנס למידה דיגיטלית 2030. תל אביב: מכון מופ"ת

בני דור ה-Z (גילאי 25-10) לומדים אחרת מקודמיהם: הם מחוברים לרשת בכל מקום ובכל זמן, לומדים בצורה ויזואלית, מתקשים לשמור על קשב ולהתרכז בעניין אחד לאורך זמן. כתוצאה מכך מתבצע בשנים האחרונות מעבר מהתמקדות בתוכן (החומר הנלמד בתוכנית אחידה לכולם) להתמקדות בלומד (פרסונליזציה של הלימודים: הנטייה לאפשר לכל תלמיד להתקדם בקצב שלו ולבחור את הנושאים והתחומים המעניינים אותו).

בני דור ה-Z מעדיפים ללמוד מיומנויות ולא ידע שקיים ממילא ברשת, כדי שיוכלו להיות מוכנים לשוק העבודה הדינמי והבלתי-צפוי שמחכה להם. כדי לענות על צורכיהם, יש לשים דגש על למידה מבוססת כשירויות: כזו שתאפשר להם להחיל ידע על מצבים ותרחישים שלא נלמדו בצורה ישירה.

לאתר הכנס

לקריאה נוספת

 סקירת מידע – הלומדים החדשים: מאפייני דור ה-Z בכיתה ומעבר לכותלי בית הספר

מיומנויות דיגיטליות בדור ה-Z: שאלות מפתח בתכניות הלימודים בבית הספר היסודי

 

 

 

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?